reklama

Viva La Vida!

Život sa mení z minúty na minútu. Neuvedomujeme si to, ale je to tak. Každé ráno sme o deň starší. Každým ránom sa mení náš pohľad na svet. Je zaujímavé sledovať okamihy života jednej osoby, ktoré od seba delí len 10rokov. Veď čo je to 10 rokov? Je to doba, ktorá ubehne príliš rýchlo. Jeden deň zbierame gaštany, na ďalší sa bavíme na diskotéke a o chvíľu už utekáme pre svoje dieťa do školy a krčíme nos nad výškou účtu za telefón....Viva la vida!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Rok 1999...

Milý denníček...Za chvíľu budem mať 9 rokov...Včera sme sa v škole učili malú násobilku. Šlo mi to celkom dobre, aj keď písanie a angličtinu mám predsa len oveľa radšej. Vychovávateľky ma v družine nútili hrať s dievčatami vybíjanú. Veľmi som sa preto na ne nahnevala. Radšej hrám futbal s chlapcami. Síce stále prídem domov zafúľaná a celá od blata, ale je to väčšia zábava. Tomáš, môj spolužiak, mi povedal, že som veľmi pekná. Ja tých chlapcov nechápem. Celý deň mi nadáva, že priveľa rozprávam, ešte viac sa smejem a s chlapcami o mne vymýšľajú vtipy. No keď sme spolu len my dvaja dokážeme sa hrať bez akýchkoľvek problémov. Minule sme boli zbierať gaštany a potom sme ich odniesli do zberu. Tomáš mi dal polovicu zo svojich gaštanov. Vraj preto, aby som ich mala čo najviac a vyhrala hlavnú cenu. Ale prečo si potom zo mňa robí pred ostatnými deťmi srandu? Chlapci sú hlúpi a nič nechápu. Dnes nám pani učiteľka povedala, že na konci školského roka pôjdeme do školy v prírode. Veľmi sa teším. Boli sme aj minulý rok a bolo to skvelé. Celý deň sme sa hrali na slniečku a večer si s dievčatami rozprávali strašidelné príbehy.Dúfam, že tento rok zažijeme ešte viac zábavy. No pred tým ma čaká pár tvrdých tréningov. Dúfam, že tréner nebude chcieť od nás také výkony ako minule. A tiež nesmiem zabudnúť kúpiť darček pre Kláru, vo štvrtok mala narodeniny. Mám toľko povinností, život naozaj nie je jednoduchý...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rok 2009...

Milý denník...Za chvíľu budem mať 19 rokov... Konečne mám po skúškovom a môžem si užívať život. Dúfam, že tá párty, na ktorú sa chystám cez víkend bude stáť za to. Tá minulá sa fakt podarila. Snáď tam opäť bude ten hnedooký krásavec menom Tomáš. Bol naozaj zlatý a naše pohľady sa za ten večer milionkrát stretli. Keď na ňom trošku zapracujem, tak by nám to mohlo vyjsť. Včera mi volala Klára, vraj majú vo všetkých obchodoch zimné výpredaje a obrovské zľavy. Dohodli sme sa, že pôjdeme nakupovať. Už sme neboli naozaj dlho. Dva týždne som si nič nové nekúpila. To je ako večnosť. A tiež si budem musieť zase raz upratať šatník, aby som mala kam poukladať nové veci. Opäť som v štádiu, že ich mám toľko, že nič nové sa mi tam nezmestí. Okrem iného nesmiem zabudnúť kúpiť tie lístky na koncert, o ktorom sme sa bavili. Je to jedinečná príležitosť aká sa viac nemusí naskytnúť. Mám toľko povinností, život naozaj nie je jednoduchý...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rok 2019 ...

Milý denník...Za chvíľu budem mať 29 rokov. Viem, že som sa Ti dlho nevenovala, no nemala som na to čas. Pri všetkých tých povinnostiach niekedy nemám čas ani sama na seba. Sebastián chodí už do druhej triedy. Do školy chodí rád a známky má tiež vynikajúce, aj keď jeho učiteľka sa mi sem-tam posťažuje, že s jeho disciplínou na hodinách je to o niečo horšie. Nerobím si z toho ťažkú hlavu. Patrí k deťom, ktoré sú veľmi živé. Na tréningoch mu to ide tiež stále lepšie a lepšie a jeho tréner ho považuje za pýchu celého družstva. Tvrdí, že o ňom určite budeme v budúcnosti počuť. Hlavné je, že ho ten hokej baví. Sofia je tiež úžasná. Je veľmi všímavá, všetko chce vidieť, vedieť a všetkého sa musí dotknúť. Má len 5 rokov no už je presvedčená o tom, že keď bude veľká bude z nej pani doktorka. Je veľmi tvrdohlavá, ale na svoj vek aj sebestačná. Nikdy sa nevzdáva, keď niečo chce a bojuje až do poslednej chvíle. Má perfektný potenciál na to, aby z nej niečo bolo. Dokonca začala chodiť na hodiny baletu. Mám dve skvelé deti, na ktoré som veľmi hrdá. Aj Tomáš je spokojný s novou prácou. Má viac času na rodinu, nechodí domov o polnoci a víkendy taktiež trávi s nami. Peniažkov tiež nosí domov viac, takže zdá sa, že sa všetko obracia na lepšie. Keby som si odmyslela všetky vybavovačky, nákupy, vozenie detí do školy, zo školy, na tréningy a z tréningov, platenie účtov a stres v práci, mohla by som považovať život za bezstarostný. Napriek tomu, by som už nechcela prežiť ani jediný deň bez svojej rodiny. Musím končiť pretože deťom sa končia tréningy a už som mala byť na ceste pre ne. Život naozaj nie je jednoduchý...

Lucia Jakubovová

Lucia Jakubovová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nemám rada otázku "KTO STE?". Prečo? Pretože na ňu neviem odpovedať. Kto som? Som človek ako každý iný. Mám svoje klady aj zápory, som len jedna z davu, ktorá občas v obrovskom počte mladých ľudí rada zasvieti. Tí, ktorí ma poznajú, vedia aká som a tí, ktorí ma nepoznaujú, to nevedia a ani vedieť nebudú :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu